Οδηγία υποβολής δηλώσεων από επαγγελματίες
- Η δήλωση υποβάλλεται ανά δικαιούχο και ανά προκαποδιστριακό ΟΤΑ (Κοινότητα).
- Για κάθε δικαίωμα-ακίνητο συμπληρώνεται ξεχωριστό έντυπο με τα στοιχεία του γεωτεμαχίου.
- Αν ένας τίτλος αφορά περισσότερα δικαιώματα του ενός του ίδιου δικαιούχου στην ίδια Κοινότητα, τότε ο τίτλος υποβάλλεται μια φορά. Το ίδιο ισχύει και για τοπογραφικά με περισσότερα του ενός γεωτεμαχίου
- Αν ένας τίτλος αφορά περισσότερα δικαιώματα του ενός του ίδιου δικαιούχου σε διαφορετικές Κοινότητες, τότε ο τίτλος υποβάλλεται μια φορά με την δήλωση της πρώτης Κοινότητας και στις υπόλοιπες Δηλώσεις στο αντίστοιχο έντυπο του Γεωτεμαχίου γράφουμε την παρατήρηση «Ο τίτλος βρίσκεται στη Δήλωση του <όνομα δικαιούχου> στην Κοινότητα <όνομα Κοινότητας>».
- Για την διευκόλυνση της επεξεργασίας τα έγγραφα κάθε δήλωσης να υποβάλλονται ταξινομημένα με την ακόλουθη σειρά
- Έντυπο Δήλωσης Δ1 ή Δ2 (προσωπικά στοιχεία)
- Νομιμοποιητικά έγγραφα (ταυτότητα, ΑΦΜ, εξουσιοδότηση)
- 1ο Δικαίωμα
- Έντυπο δικαιώματος (Στοιχεία γεωτεμαχίου)
- Πιστοποιητικό μεταγραφής (αν υπάρχει)
- Συμβόλαιο ή άλλα έγγραφα θεμελίωσης
- Στοιχεία εντοπισμού (τοπογραφικό, διάγραμμα ορίων, θέαση)
- Ακολουθεί το 2ο Δικαίωμα, το 3ο κλπ με την ίδια σειρά
- Τα έγγραφα να μην συνδέονται με συρραπτικά μεταξύ τους γιατί οι υπάλληλοι του γραφείου θα πρέπει να τα ξεσυρράψουν δεδομένου ότι όλα τα έγγραφα θα πρέπει να σαρωθούν.
- Συνίσταται όλα τα έγγραφα μιας δήλωσης να μπαίνουν σε μια διαφανή θήκη
Είσοδος στην εφαρμογή
Εγγραφή Νέου Χρήστη